Googles uendelige arrogance

Googles uendelige arrogance Historien, som jeg vil dele med jer i dette blogindlæg, er maskeret lige tilpas til, at det ikke fremgår, hvilket site og hvilken mand, der er tale om. Men bortset fra denne lille maskering er hvert ord faktuelle – og de fortæller en historie om, hvordan Google...

Femte udgave af SEO-LEX

Femte udgave af SEO-LEX Tiden flyver i godt selskab – det har jeg da måttet sande nu, hvor jeg har udgivet den femte udgave af SEO-LEX, der aldeles ulogisk hedder SEO-LEX14. Nå ja – lidt logik er der alligevel, for den første udgave, der kom i 2009, hed SEO-LEX10. Hvert år siden...

Når tekster bliver til et mareridt

Når tekster bliver til et mareridt Denne artikel er baseret på mine erfaringer med tekstforfattere, og jeg er godt klar over, at jeg bare kan have været ualmindelig uheldig. Dog har jeg oplevet samme fænomen indenfor flere andre brancher, og jeg vil derfor påstå, at du kan overføre ideerne og...

DNS og duplicate content?

DNS og duplicate content? Skaber dine DNS indstillinger Duplicate Content? Duplicate content opstår når det samme indhold er tilgængeligt på flere URL’er. Der findes mange årsager til at der kan opstå duplicate content på et website, og alle sammen kan forringe din synlighed i søgemaskinerne....

Fem fejl webbureauer kan begå

Fem fejl webbureauer kan begå Indlægget er skrevet af Lise Halskov: Som webbureau handler det jo i bund og grund om, at du skal have et godt flow af kunder kombineret med, at du skal arbejde mest muligt effektivt med hver enkelt opgave. En mere effektiv arbejdsgang betyder en bedre indtjening på...

For travlt til at lave content marketing?

For travlt til at lave content marketing? Er du en af dem der føler sig presset på tid til at udarbejde indhold til din content marketing? I dette indlæg får du en række måder, hvorpå du kan udnytte potentialet i content marketing uden selv at skulle frigøre tid. Indlægget er skrevet af Nikolaj Mogensen, som...