For travlt til at lave content marketing?

Er du en af dem der føler sig presset på tid til at udarbejde indhold til din content marketing? I dette indlæg får du en række måder, hvorpå du kan udnytte potentialet i content marketing uden selv at skulle frigøre tid. Indlægget er skrevet af Nikolaj Mogensen, som du kan finde på Google+ her I […]

Læs videre…

Video styrker din hjemmeside

3 måder hvorpå videoer kan styrke din hjemmesides SEO De fleste er klar over, at det styrker din hjemmeside rent SEO-mæssigt, hvis du jævnligt opdaterer din hjemmeside med indhold af høj kvalitet. Det er dog vigtigt også at forstå, hvilket indhold der vægter tungt i søgemaskinerne – det kunne eksempelvis være videoer, hvilket denne artikel […]

Læs videre…

Krænket ophavsret?

Morten Kristensen har begået denne artikel, der handler om krænkelser af ophavsretten. Og som du sikkert ved, er jeg en edder-spændt-rasende modstander af folks tyverier af andres ophavsretligt beskyttede materiale, så dette indlæg er helt i min ånd. Jeg håber, du kan finde god inspiration til at jagte dem, der stjæler dit indhold – de […]

Læs videre…

Skriv eller dø

Content Marketing – åh jo såmænd. Alle taler om det og ganske få bedriver det. Men hvorfor taler alle om det? Og kan du som online markedsfører undlade at beskæftige dig med at skrive artikler? Er det ikke nok “bare” at have en fin hjemmeside eller webshop med produkttekster? Der er skrevet millioner af ord […]

Læs videre…

Få +1 på indlæg

Mit navn er Tim Petersson, og jeg har fået lov at dele en erfaring med dig på Thomas blog. Min baggrund for at arbejde Google+ er først og fremmest min kones webshop DressMe.dk, men dernæst også et par spændende affiliate sites. Der er ikke nogen tvivl om, at Google plus i øjeblikket mest er til […]

Læs videre…

Hvad er god kundeservice?

Jeg har en kæphest (faktisk nogle stykker), og det er kundeservice. Håndtering af kunder, deres henvendelser og deres spørgsmål er en nøglefaktor i konkurrencen om, hvem der skal rende med ordrerne. Og niveauet i Danmark er generelt skræmmende lavt! Mails besvares ikke rettidigt, der sendes ikke feriesvar etc. etc. Derfor blev jeg helt glad, da […]

Læs videre…

Content Marketing på dansk – Guide og gode tips

Alle taler om Content Marketing – eller indholdsmarkedsføring – og det er da også det nye sort. Eller rettere: Det genopdagede sort, for der er ikke noget nyt i det som sådan. Uanset om vi taler om inbound marketing, pull marketing eller content marketing: Googles seneste tilføjelser/opdateringer (Hummingbird) har blot skabt endnu mere fokus på […]

Læs videre…

Når passion / hobby bliver et arbejde

Du er nærmest aldrig i tvivl, når du støder på et firma eller et “sted”, der drives med passion – det hele oser bare af det. Det kan være en pølsevogn, en webshop eller en koncern for den sags skyld. Og du er lige så lidt i tvivl, når passionen mangler – se bare på […]

Læs videre…

Målrette indhold og annoncer

I dette indlæg vil jeg fortælle om mine erfaringer med at målrette artikler, annoncer og indhold alt efter hvilken besøgskilde, den besøgende kom fra. Førhen, hvor Google Analytics var sprængfyldt med sprøde søgeordsdata, var det dette et super spændende optimeringshjul at skrue på. I dag, hvor not provided står tilbage som et ensomt spøgelse under […]

Læs videre…

Indsæt G+ posts overalt

I dag har Google (igen-igen) forstærket G+ platformen med en feature, der kan vise sig at være en yderst stærk motor til at drive flere af dine gæster ind på din G+ platform og dermed forstærke værdien af din tilstedeværelse der. Google har åbnet for, at du kan “embedde” et indlæg på en hvilken som […]

Læs videre…