SEO & Optimering til søgemaskiner siden 1999!

  • Du får mere end en SEO leverandør - du får hjerteblod og effekt!
  • 21 års erfaring med søgemaskineoptimering – og vi skaber resultater!
  • Ingen bindinger / kontrakter – det behøver vi ikke
  • Search Engine Optimization på klart jysk
  • Lær om SEO og få et tilbud, når du har udfyldt her ->
  • Vil du se referencer først? OK – klik her

Thomas Rosenstand - 21 år med Google

Thomas udfører al søgemaskineoptimering i firmaet - og det har han gjort siden 2 måneder før, Google gik i luften! I branchen er Thomas kendt som "SEO uden filter". Gør det nemt for dig selv: Bestil et opkald og få en saglig snak med Thomas!

Få et opkald fra Thomas Rosenstand - Så får du et godt tilbud og den ultimative SEO guide!

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Ja, det er os bag de adskillige bøger og videokurser samt foredrag om SEO, Google og søgemaskineoptimering.

21 år med SEO

Intet slår erfaring

Dengang Thomas begyndte med SEO, hed søgemaskinen som oftest Altavista eller Yahoo, men rygterne løb om, at et par studerende ovre i Californien ville starte en helt ny type søgemaskine. Det gjorde de også - og de kaldte den for Google. Dengang vurderede mange, at det aldrig ville slå an, for der skete jo ikke rigtig noget på den hjemmeside. Det viste sig at være en smule skudt ved siden af - for nu at sige det med jysk underdrivelse.

Google er i dag de facto søgemaskinen, at "Google" er blevet en integreret del af sproget i et utal af lande - og vigtigst af alt: Det er essentielt for en hjemmeside eller webshop at få trafik fra Google.

Definitionen på SEO

Søgemaskineoptimering er - kort fortalt:

Hvad er SEO?

SEO er ganske enkelt:

  • Optimere en hjemmeside / webshop til maksimalt at udnytte mulighederne for at få gratis trafik fra Googles søgeresultater
  • Arbejdet med optimering involverer både sprog, teknik og decideret programmering
  • Effektiv søgeoptimering indebærer en kontinuerlig proces med optimering af alle elementer - det er det, vi i sin tid døbte "360 graders SEO".
  • Hos os er SEO også at udvise godt købmandskab på dine vegne og at guide dig der, hvor vi ser, du har brug for det

SEO er en international forkortelse for Search Engine Optimization, der direkte oversat til dansk er søgemaskineoptimering. SEO er arbejdet med at sikre de bedst mulige placeringer for en side i Google, og det er en opgave, der blandt meget andet består af teknik, tekstarbejde, indsigt i søgeadfærd, konverteringsoptimering, linkbuilding og mere til. Her får du et indblik, så du er bedst muligt klædt på til digital marketing, content marketing og til at arbejde med os mod målet: At dominere din niche i Google!

Så langt så godt! Du er sikkert på udkig efter hjælp til synlighed i Google, siden du er her. Der er flere vej for dig, og du vælger nemt selv: Få et opkald fra Thomas ved at klikke her - eller fordyb dig i nedenstående guide og yderligere forklaring på SEO, arbejdsmetoder etc.

Direkte til dine kunder

Vi Googler, når vi vil købe!

Uanset den indiskutable succes mange har med Facebook, Instagram etc., er det et ubestrideligt faktum, at stort set alle Googler, før de finder en leverandør af et produkt, en ydelse og hvad folk nu ellers efterspørger. I "gamle dage" reklameredes der for telefonbøger med sloganet "Findes det, findes det her". De dage er forbi - men i dag er det slogan særdeles passende for Google.

Er en virksomhed, dens produkter, dens ydelser og - ikke mindst - dens viden at finde på Google, eksisterer de nærmest ikke.

Det er ikke nok bare at "være på Google" - det er nødvendigt at være på side 1. Ofte spøger vi branchen med, at det perfekte sted at gemme noget, ingen må finde, er på side 2 og bagud i Google.

Side 1 i Google

Hvor slaget står og pengene tjenes

Der er maksimalt 10 pladser på side 1, og nogle gange færre. Det betyder på jysk, at der maksimalt er plads til 10 virksomheder til at score kassen i en branche. Brutalt? Ja, det er det faktisk, men det er sådan, det er. Det leder så til det store spørgsmål, som mange virksomheder i alle størrelser stiller sig selv: Hvordan kommer jeg på side 1?

Hvis du giver situationen lidt eftertanke, vil det være ret klart, at du ikke kommer der, medmindre du enten besidder ekspertviden om SEO selv - eller hyrer hjælp fra eksperter. Udbuddet af virksomheder, der tilbyder at hjælpe med SEO er enormt, og udbuddet af reelle eksperter og dygtige håndværkere er relativt lille. Vælg klogt!

Forkert udført optimering kan som oftest rettes op på, men sagen er, at hver dag, du ikke er der i Google, hvor du skal være, er en dag med mindre indtjening, end du skulle have. "Besparelsen" ved at bruge naboens knægt til SEO - eller lignende - forsvinder og bliver til et tab.

SEO i Google

SEO hvordan?

Ja, nu skal du bare høre:

Vi arbejder helst i en 360 graders proces med teknik, semantik, linkbuilding og konverteringsoptimering. Og vi arbejder med dig, med dit webbureau og med alle, der kan hjælpe os til at nå dine mål!

Vi arbejder med lige præcist de områder, hvor der er behov for det på din hjemmeside eller webshop. Det kan være teknisk optimering som for eksempel forbedring af loadtider, korrekt brug af Schema Markup, intern linkstruktur og meget mere.

Vi arbejder med sproget, hvis der er behov for det – analyserer dine tekster og sidetitler. Udfordrer dine søgeord og finder nye veje at få dine kommende kunder i tale. Vi arbejder med at skaffe dig links. Vi tjekker, at du er mobilvenlig. Altså både såkaldt “on-site” og “off-site” optimering.

Søgemaskineoptimering er 360 grader

SEO er i den grad en 360 graders proces, hvor talemåden “Ingen kæde er stærkere end det svageste led” passer perfekt. Vores 21 års fuldtidserfaring med at optimere hjemmesider kommer dig tilgode – vi ser mere end de fleste, og vi ved, hvordan tingene skal rettes, ændres og optimeres.

Der er så meget mere i optimering af hjemmesider i dag end blot lidt søgeord, lidt teknik og nogle links. SEO handler også om PR (Public Relations), socialt omdømme, branding og integration i kulturen i virksomheden.

Du kan sige, at det at ligge højt i Google er blevet en voksen disciplin, der kræver indsigt og forståelse i relation til markedsføring. Om du vil have en løsning 100% udført af os – en løsning med anvisninger på selv at gøre det hele eller en kombination: Det er op til dig.

Sammen finder vi ud af, hvad der er bedst til din forretning og dine ambitioner om placeringer i Google via organisk søgemaskineoptimering.

morten-resen

Jeg ELSKER at få skældud af Thomas... Thomas har hjulpet os med SEO-optimering igennem en del år, og det har vi aldrig fortrudt. Selvom det altid indebære en del skældud at modtage en mail fra Thomas. Fordi han altid lige er faldet over et eller andet, hvor vi ikke helt har gjort, hvad han siger. Og så får man den jyske (k)ærlighed at føle. For Thomas betragter vores site som sit eget! Thomas er super konkret og mega hands-on i sin tilgang til SEO-optimering. Og hans måde at udøve konsulenthjælp på er lige så let forståelig, som hans bog, SEO-Lex. Har du ikke læst den, er den i øvrigt et must. Og der er en stor chance for, at du kan spare konsulenthonoraret til Thomas. For alt, hvad han ved, står i bogen!

Og så kan du i øvrigt være sikker på, at en aftale er en aftale og at et jysk virtuelt håndtryk altid gælder. Så vi er aldrig blevet overrasket over regningen eller arbejdets kvalitet bagefter. Og nu kan han vist ikke tåle mere. Han er jo fra Jylland.

Morten Resen

De fem hovedelementer

Teknisk platform

Teknisk SEO er blevet ekstremt vigtigt de senere år, da både bruge og Google stiller strenge krav. En hjemmeside, der ikke er teknisk lige i skabet, er at sidestille med en racerbil, der er i dårlig stand og ude af trim: Den vinder du ikke Le Mans med!

Markedsviden

Hvem er de potentielle kunder, hvad efterspørger de - og hvilket niveau skal de informeres på? Her ligger også søgeordsanalyse - og indsigten i, om de potentielle kunder spørger eller købs-søger.

Tekst og indhold

Baseret på viden fra ovenstående punkt skal tekster, overskrifter etc. skrives, så de er i samklang med målgruppen, overbeviser gæsterne om, at de er landet det rigtige sted og derefter konverterer!

Konvertering

Da ingen kan leve af trafik, er det afgørende vigtigt, at SEO også indeholder en optimering af konvertering! Gæster skal købe, tilmelde, anmode om kontakt eller hvad nu formålet er med hjemmesiden - ellers er alt spildt!

Linkbuilding

Indgående links fra andre hjemmesider og interne links er stadig an absolut altafgørende faktor. Uden links er det reelt umuligt at opnå placeringer i Google. Læs mere om linkbuilding.

Søgeord

Har du det, der skal til?

SEO ord og tekster

Fig. 1: Sådan ser det desværre ud på mange hjemmesider. Der er brugt et yderst korrekt og fagligt sprog, hvor de benyttede ord er uangribelige rent fagligt. Men de ord og vendinger, som potentielle kunder benytter – de er der ikke. Her er behov for SEO med fokus på en sproglig gennemgang af hjemmesiden, brugen af termer og opbygning af afsnit, overskrifter og sidetitler.

Fig. 2: Her ser det bedre ud. Der er benyttet ord og vendinger på hjemmesiden, som kunderne også benytter i deres sprogbrug. Derfor genereres der trafik til hjemmesiden fra søgemaskinerne – men stadig kun på de ord, hvor der er sammenfald mellem hjemmesidens  og de søgendes sprogbrug. Det er illustreret med den lysegrå del. Her er potentiale for flere gæster/flere kunder. Og med velskrevne tekster i respekt for den måde, for eksempel Google arbejder med LSI (Latent Semantisk Index), er der ikke så langt til endnu bedre resultater.

Fig. 3: Det er her, guldet i søgemaskineoptimering ligger. Teksterne på hjemmesiden i form af produktbeskrivelser, servicebeskrivelser etc. er udfærdigede med brugerne som udgangspunkt. Det skaber de bedste forudsætninger for synlighed i søgemaskiner, og det giver gæsterne på hjemmesiden en fornemmelse af tryghed. Her tales ikke hverken ned eller op til læseren – men lige i øjenhøjde. Det er der, magien skabes!!

Svar på spørgsmål!

I langt de fleste tilfælde er det, vi kalder for “enkeltordstyrraniet” slut! Det handler i lige så udpræget grad om at være synlig, når potentielle kunder stiller spørgsmål i Google. Det er super at ligge højt på “slagboremaskiner” – men det er også vigtigt at ligge højt på “hvordan borer jeg i beton?”.

Sidstnævnte søgning udføres af mennesker, der har brug for hjælp til at finde den rigtige boremaskine – og giver du dem den hjælp, får du også lov at sælge dem boremaskinen.

Besvar dine kunders spørgsmål – så vil både de og Google elske dig! Og så må vi vel hellere sørge for at tage egen medicin, ikke?

Kan man se referencer på jeres arbejde?

Ja – naturligvis 21 år med søgemaskineoptimering har givet en del af dem, og der er flere, end vi viser her på hjemmesiden. Du kan ringe og spørge eller se et udvalg af referencer her

Koster det noget at få et tilbud?

Ikke hos Concept Interest. Det er ganske gratis og uden forpligtelser for dig at få et tilbud på SEO. Klik her, og du er godt på vej!

Hvad er forskellen på SEO, søgemaskineoptimering og SEO-Optimering?

Ingen! Det er forskellige betegnelser for nøjagtig det samme. For år tilbage var "søgemaskineoptimering" den mest brugte betegnelse i Danmark, men i dag er det SEO (Search Engine Optimization), der er mere eller mindre standard.

Skal SEO vedligeholdes?

I et eller andet omfang ja. Det afhænger af mange faktorer som for eksempel typen af hjemmeside og konkurrencen. Nogle gange er en begrænset vedligeholdende linkbuilding nok.

Er der garanti på SEO?

Vi giver den eneste garanti, som vi ærligt kan leve op til: Vi gør vores bedste baseret på 21 års erfaring med søgemaskineoptimering. Vi lever udelukkende af anbefalinger og vores gode rygte, og det agter vi ikke at spille hasard med! Læs mere om garanti her.

Hvem udfører SEO arbejdet?

Vi laver alt inhouse! Det er Thomas Rosenstand selv, der udfører for eksempel SEO-analyser, rapporter og linkbuilding.

Priser på optimering til Google?

Prisen på en opgave afhænger af en lang række faktorer – lige fra typen af din hjemmeside/shop over konkurrencesituation til geografi. Derfor arbejder vi ALTID på tilbud, der er baserede på din situation. Og vi ser på det omfang af de enkelte opgaver, der skal til, før du når i mål.

Hvad betyder SEO?

Det er en forkortelse for Search Engine Optimization – på dansk også kaldet søgemaskineoptimering.

Hvad siger Google til SEO?

Korrekt udført søgemaskineoptimering er i Googles interesse, og de udgiver da også et væld af vejledninger på området. Jo bedre optimeret en side er, jo nemmere er det for Google at ranke den. Google er lige så positivt stemt for god søgemaskineoptimering, som de er negativt stemte for dårlig ditto.

Hvad med linkbuilding?

Linkbuilding er - som det altid har været - en yderst væsentlig del af arbejdet med søgemaskineoptimering. Vi er i al beskedenhed de mest erfarne på området, og du kan læse mere om, hvad vi mener med linkbuilding her.

Hvad er søgemaskineoptimering?

Forklaringen alle kan være med på

SEO, søgemaskineoptimering og Google forklaret

Med næsten 21 år med Google og SEO er det klart, at der ikke er mange sten, der ikke er vendte. Nå ja - de små 21 år gør os faktisk til det ældste SEO firma på dansk, da vi aldrig har været nødt til at skifte navn.

En af de store udfordringer er og har altid været at forklare begrebet SEO til ikke-fagfolk. Men lad os prøve:

Jeg holder en del foredrag om SEO (søgemaskineoptimering) - både for små sluttede kredse og for forskellige institutioner og organisationer. Det er klart, at jeg får mange af de rigtigt gode spørgsmål ved de lejligheder. Et af de mest stillede er: "Hvad ER det egentlig, det handler om - det der SEO?".

Så er det, jeg kan gå i "lang tale modus" og fabulere om inbound links, page titles, descriptions, anchor text og meget mere.

Effekten af den slags tale er usvigeligt sikker på alle, der ikke er smånørdede: Øjnene bliver fjerne og nærmest lidt tomme. Det dur jo ikke, vel? Derfor har jeg fundet på en forklaring, som faktisk alle kan forholde sig til.

Den er en lille smule lang - men til gengæld indeholder den både is, strandliv, bikini babes og muskuløse hunks. Det hjælper lidt på længden, ikke?

Bemærk: Nyt design hos Google medfører nye "regler" for sidetitlers længde. Tjek dine sidetitler med dette værktøj: https://www.concept-i.dk/#titel

Hvor starter det?

Du er ansat af et firma, der udgiver et katalog, der indeholder alle de bedste steder at købe is i verden. Din opgave er at finde og indsamle data om alle de steder - og rapportere dem tilbage til din arbejdsgiver, der så sætter kataloget fint op og udgiver det.

Dit job er dermed nøjagtig det samme, som de søgerobotter, der gennemtrævler internettet - f.eks. Googlebot, der er Googles lille sladrehank.

Du ankommer nu til en strand i Danmark. Du har aldrig været der før. Der er en trappe oppe fra vejen ned til selve stranden. Du stiller dig øverst på trappen og danner dig et overblik. Du kan se, at der ligger tre træbygninger umiddelbart i nærheden. På taget af hver bygning er der et skilt. Du kan sagtens læse, hvad der står på skiltene:

  • Bygning 1: "Valdemar Petersen - etableret 1932"
  • Bygning 2: "Velkommen til Casa Gela - Tlf. 12 12 12 12"
  • Bygning 3: "Strandens bedste is - vi serverer is med et smil"

Det, du ser her, er det samme som titlerne på en hjemmeside. Det er den, du kan se allerøverst i din browser. Og endnu mere væsentligt: Det er den, du kan se som overskrifterne i resultatsiderne, når du har søgt efter noget i en søgemaskine!

Hvad er søgemaskineoptimering og SEO? Du har allerede nu dannet dig et indtryk af netop denne strands udbud af is. Tilsyneladende er der kun én iskiosk på stranden... Men du er en samvittighedsfuld medarbejder, og derfor begiver du dig ned på stranden for at undersøge alle tre bygninger, så du kan levere en god rapport til din arbejdsgiver.

Hvad ser Google?

Du når frem til bygning 1. Der er tomt foran bygning 1, og døren sidder lidt skævt på hængslerne. Du går ind, og du ser en række kølediske med låg over. Der er ingen skilte på kølediskene, der fortæller, hvad de indeholder. Og der er ingen ekspedient. Du må gå igen - uden at blive et hak klogere.

Det eneste du ved er, at bygningen tilhører Valdemar Petersen, og at den har gjort det siden 1932.

Bygning 1 kan du sammenligne med en hjemmeside med en dårlig sidetitel og uden en god linkstruktur internt (ingen skilte på kølediskene). Der var heller intet sitemap (ingen ekspedient), der kunne hjælpe dig til at afklare, hvad der blev solgt i bygning 1. Der var heller ikke nogen, der linkede til stedet (ingen mennesker udenfor der kunne pege på bygningen). Hvis du var en søgerobot, ville du sætte et stort minus ved den hjemmeside - den skal ikke med i kataloget.

Forklaring på SEO

Du begiver dig nu hen mod bygning 2. Undervejs møder du nogle mennesker (nogle ser lidt forhutlede ud - ikke den type, du ville låne en femmer til), der står og peger hen mod bygning 2. Nogle af dem er tavse - andre siger ting som "Gå den vej" eller "Se der henne". Bygning 2 er pæn og nydelig, og på døren hænger en prisliste, der viser dig, at her sælges der faktisk is.

Hvad er der indenfor?

Indenfor er der flere kølediske og en venlig ekspedient. Du beder ekspedienten om at fortælle dig om forretningens udvalg, og det gør ekspedienten. Du tager flittigt notater, som du kan give din arbejdsgiver:

Bygning 2 er en hjemmeside, som andre linker til (de pegende mennesker). De fortæller dog ikke, HVAD de peger mod - men de peger da i det mindste. Det kan du sammenligne med linktekster som "klik her", "se mere her" osv. Indenfor var der en ekspedient (et godt sitemap) og skilte med priser (gode interne links). Hvis du var en søgerobot, ville du nu have en anstændig mængde information at rapportere hjem til datacentret.

Så går du videre mod bygning 3. På vejen hen mod bygningen møder du adskillige flotte bikinipiger og flotte fyre (med muskler), der står og peger hen mod bygning 3, mens de siger ting som "Byens bedste is er den vej", "Skal du have is, er det bygning 3" og "Klar til is? Så er det bygning 3 - uden fis".

Det store skilt på taget af bygning 3 fortæller dig allerede tydeligt, hvad du kan vente dig. Indenfor er der utroligt rent, ryddeligt og hyggeligt. Overalt hænger der skilte med billeder og forklaringer, der beskriver hver eneste is, der sælges. Og ekspedienterne er imødekommende, søde og kompetente.

De ved alt - og de fortæller det uopfordret. Dine noter er omfattende, og du har nemmere ved at lave dem her, end du havde i de andre bygninger, for du kan faktisk bare skrive af efter skiltene.

Bygning 3 er en hjemmeside, som andre og meget troværdige hjemmesider linker til (bikini babes og strandløver er pr. definition altid troværdige...). Ikke nok med at de peger på hjemmesiden - de forklarer også, hvad der venter, hvis du følger deres pegning: Noget med is, is og atter is. Selve hjemmesiden er forsynet med et godt sitemap (kompetente ekspedienter) og en særdeles velkonstrueret linkstruktur (de mange skilte med udførlig information). Hjemmesiden er godt programmeret til at tage godt mod både mennesker og søgerobotter (der var rent, ryddeligt og hyggeligt).

Hvad betyder SEO optimering Det store skilt på taget af bygning 3 fortæller dig allerede tydeligt, hvad du kan vente dig. Indenfor er der utroligt rent, ryddeligt og hyggeligt. Overalt hænger der skilte med billeder og forklaringer, der beskriver hver eneste is, der sælges.

Og ekspedienterne er imødekommende, søde og kompetente. De ved alt - og de fortæller det uopfordret. Dine noter er omfattende, og du har nemmere ved at lave dem her, end du havde i de andre bygninger, for du kan faktisk bare skrive af efter skiltene.

Hvordan læser Google en hjemmeside?

Nu er du nået til det punkt, hvor du skal hjem og anbefale din arbejdsgiver, hvilken af de tre bygninger, han skal sætte øverst i kataloget. Din arbejdsgiver har kun ét ønske i hele verden: At fremstille det bedst mulige katalog, der så ærligt som muligt anbefaler den bedste løsning øverst - for gør han det, kan han sælge flere annoncer i sit katalog.

Så er det tid at inddrage dig lidt, så du ikke falder helt i søvn: Hvilken af de tre bygninger tror DU, at du vil anbefale som den bedste iskiosk? Du svarer forhåbentlig "Bygning 3". Hvis ikke - læs forfra 🙂

Iskiosker og SEO?

Du har nok regnet ud, at din arbejdsgiver er en søgemaskine - f.eks. Google. Og du har også regnet ud, at hvis du havde til opgave at besøge SAMTLIGE denne verdens iskiosker, har du meget travlt. Derfor vil du være nødt til at skynde dig helt ekstremt med hvert besøg. Og derfor må du forlade dig på de informationer, som de enkelte iskiosker og de mennesker, der anbefaler dem ved at pege på dem, giver dig, for du har ikke tid til at smage på al isen i hver kiosk (du bliver også bare alt for fed, hvis du prøver).

Links er anbefalinger

Det betyder altså, at den iskiosk der bedst formår at blive anbefalet af troværdige mennesker (masser af links fra andre og troværdige hjemmesider - læs evt. om linkbuilding), bedst forklarer sin mission med et skilt (sidens titel), bedst forklarer sit udbud (sitemap, interne links, beskrivelser) og bedst holder pænt, ryddeligt og indbydende (god programmering) også er den iskiosk, du anbefaler som værende den, der står øverst.

Og når først stranden myldrer af mennesker, går de såmænd også efter skiltet, der lover dem "Strandens bedste is". Stol trygt på det! Logisk nok, ikke?

Og se - det er søgemaskineoptimering faktisk også i de fleste tilfælde. Der ER flere nuancer end dem, jeg her beskriver. Men det er faktisk hovedtrækkene. Kunsten består bare i at finde de rigtige bikini babes, den rigtige tekst på skiltet på taget, de bedste skilte på kølediskene og de rigtige ekspedienter - så sælger du is. Mange is!

Den menneskelige forklaring på SEO og optimering

En søgemaskinenørd vil sikkert grine af denne forklaring - og det må de også gerne gøre. Mens de griner, bruger jeg min historie med iskioskerne til at forklare lægmand, at det ikke er hekseri, vi laver, når vi arbejder med søgemaskineoptimering. Det er bare en omgang sund fornuft, lidt gefühl, en portion instinkt - og rå mængder hårdt arbejde. Lige som med alt andet, der skaber arbejde, omsætning og indtjening for andre - og det er jo vores mission.

En enkelt skarpsindig læser eller to vil måske spørge: "Jamen - hvis det nu er almindelig viden, hvorfor laver alle programmører så ikke bare hjemmesiderne rigtigt?". Det er der en god forklaring på - og vi bliver i universet med iskioskerne: Hvis man er tømrer (måske en meget dygtig tømrer endda), kan man bygge en rigtig flot og solid iskiosk, der overholder ethvert bygningsreglement.

Der skal eksperter til

Men selv verdens bedste tømreruddannelse indeholder ikke lærdom om, hvordan en iskiosk indrettes, så den sælger. Og havde du en iskiosk selv, ville du vel næppe lade tømreren bestemme teksten på dit skilt på taget og teksterne på dit menukort, vel? Hvorfor er det så lige, du lader programmørerne bestemme det på din hjemmeside?

Jeg håber, du nu er lidt klogere på et af livets store spørgsmål - nemlig: Hvad er  SEO / søgemaskineoptimering? Er du blevet nysgerrig på priser, kan du bare læse videre her:

Priser på SEO

Du kan få det perfekt, hurtig eller billigt - vælg én af dem

Hvad koster SEO?

  • Investeringen i SEO afhænger størrelsesmæssigt af mange faktorer, der spænder lige fra geografisk område over konkurrencesituationen til egen tekniske og sproglige indsats.

  • Ethvert professionelt SEO bureau udfærdiger konkrete og unikke tilbud, da der ikke er 2 ens opgaver.

  • Pakkeløsninger til en fast pris er sjældent anbefalelsesværdige.

Det er et evigt tilbagevendende spørgsmål: "Hvad koster SEO?". Og svaret på, hvad søgemaskineoptimering koster, kan kun gives seriøst og professionelt med et individuelt tilbud. Det er helt uden omkostninger for dig - naturligvis. Husk, at du ikke betaler moms hos os!

Prisen kan ikke opgives med diverse pakkepriser. Kun helt nye i branchen kan finde på at tilbyde pakkepriser på søgemaskineoptimering - ingen erfaren og professionel SEO mand ville nogensinde være bekendt at have pakkepriser.

Og det er der en række gode grunde til, som jeg giver dig lige om lidt.

Tilbud - hver gang

Du har krav på at få et tilbud, der er beregnet på basis af lige præcis din virkelighed. Naturligvis er det helt uden omkostninger for dig at få et tilbud fra os. Vi stiller vores 21 års erfaring med SEO til din rådighed, når vi vurderer opgaven. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde kontaktformularen nederst på siden her - så ringer Danmarks mest erfarne SEO specialist til dig hurtigst muligt!

Hvorfor ikke pakketilbud?

Jeg lovede dig grundene til, at ingen ærlig og hæderlig Google-ekspert vil arbejde med pakkepriser. Dem får du her:

  • Der findes ikke 2 ens hjemmesider, hvorfor behovet for indsats på hjemmesiden såvel som med link building vil variere fra sag til sag.
  • Konkurrencesituationen er helt forskellig fra branche til branche, fra lokalområde til lokalområde - eller fra land til land.
  • Hvis vi skulle følge "logikken" bag pakkeløsninger, ville det betyde, at en lille webshop med måske 200 produkter skulle betale samme pris som for eksempel en kæmpe webshop med 20.000 produkter. Eller at en hjemmeside for en hypnotisør i Esbjerg skulle betale det samme som Maersk. Enten får de store alt for lidt - eller de små betaler alt for meget.
  • Der er helt enorme forskelle på, hvad der skal til for at skabe god synlighed for en hjemmeside. Nogle hjemmesider er teknisk tæt på perfekte - andre er det stik modsatte. Hvordan skulle de to yderpoler nogensinde skulle betale det samme?

Derfor kan vi ikke sælge dig pakkeløsninger eller "one size fits all SEO".

Af samme årsag kan vi ikke bare slynge et svar ud på spørgsmålet om, hvad søgemaskineoptimering koster. Det er ganske enkelt ikke muligt at give bedre svar end "mellem 2.000 og 2.000.000 kroner" på det spørgsmål. Det svarer lidt til at spørge, hvad et hus koster - uden at fortælle hvor stort, det skal være, hvor det skal ligge osv.

I øvrigt bør du læse disse artikler, inden du begynder at forhandle priser på SEO:

Forventninger til resultater af optimering

No Cure No Pay 

 

SEO med Rosenstand

Thomas Rosenstand

Mr. SEO på dansk

Thomas begyndte professionel SEO få måneder før, Google gik i luften - og siden har han markeret sig som den førende på feltet på dansk. Et utal af foredrag og indlæg på konferencer i ind- og udland, mange år som fast tilknyttet underviser på Teknologisk Institut samt en række bogudgivelser om SEO har cementeret hans status som ekspert på området.

Lad os tale om det!

Hvis du udfylder formularen, får du et opkald fra Thomas Rosenstand - og så afklarer vi, hvad vi kan gøre for dig! I dag mandag, 17. februar 2020 er en god dag at starte på bedre SEO!

Husk: Thomas ringer fra et amerikansk nummer - men alt foregår på jysk.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Rigtige mænd og ditto kvinder deler - og får god karma:

70 27 14 40 (dansk takst)

Vi har åbent mandag til fredag fra 14:00 til 23:00 dansk tid på telefonen.

Du kan skrive en e-mail, når det passer dig - vi svarer lynhurtigt!

SEO-LEX 20 -  Bogen om SEO

Vil du lære SEO - så køb min bog, fyldt med alle mine erfaringer fra 21 år i branchen. Så god, at den aldrig har været gratis - og så god, at den stadig er den bedste efter hver årlig opdatering.

  • 473 sider SEO e-bog  – 100 minutters videoer
  • Kendt som "Biblen om SEO"
  • Nyeste udgave: 5. december 2019

 

Scroll til toppen