Søgemaskineekspert direkte til dig

Du bliver ikke søgemaskineekspert med et endagskursus eller et halvdagskursus for dit firma – men du får den grundlæggende viden, der skal til, når din virksomhed tager synlighed i søgemaskiner alvorligt. Tag den fulde løsning – køb et SEO kursus i form af en e-bog og videokursus: SEO Kursus med SEO-LEX

Få en inspirerende dag med en søgemaskineekspert

Marketingafdelingen, salgsledelsen, IT og webafdelingen er oplagte at give en forrygende dag med søgemaskineekspert Thomas Rosenstand, der er en af landets førende eksperter i søgemaskineoptimering og markedsføring på nettet – og så er han Google AdWords ekspert. Med 20 års erfaring med salg, marketing, reklame, tekstforfatning og internet i bagagen leverer han et overflødighedshorn af viden, der er praktisk betinget – og ofte lidt provokerende – for hvem siger, at en søgemaskineekspert behøver være nørdet eller støvet? Kontakt os og hør mere. Du kan se en udtalelse og evaluering fra Teknologisk Institut her (Word)

Hvorfor et kursus i søgemaskiner?

Ingen kan længere sidde vigtigheden af gode placeringer i søgemaskinerne overhørig. Et kursus med en søgemaskineekspert kan ikke erstatte en professionel søgemaskineoptimering af din hjemmeside – men det giver dig og dine kolleger de værktøjer, I skal bruge for selv at arbejde videre. Og skal du have den ultimative løsning, skal du have en SEO-bog!

Hvordan afholdes dette kursus i søgemaskineoptimering?

Kurset afholdes på én dag – eller på en halv dag – via Skype og video til din virksomhed – Thomas bor og arbejder i Florida. Du skal blot sørge for et lokale med PC og adgang til internettet samt Skype (gratis). Har du også et webcam, så Thomas Rosenstand kan se med, er det helt perfekt. Erhvervsforeninger og andre organisationer er velkomne til at slå sig sammen om et kursus.

Prisen for et kursus i søgemaskiner afhænger af varighed og indhold. Kontakt os – det koster ikke noget at få et godt tilbud!

Indholdet tilpasses jeres behov og kan indeholde:

Markedsføring i søgemaskiner – hvordan?
Tekstforfatning til søgemaskiner
Søgemaskineoptimering
Sponsorlink og PPC-kampagner (AdWords m.fl.)
Trafikanalyser – hvad gør dine gæster?

Brugeradfærd
Optimering af navigationen på hjemmesiden
Øgning af konverteringsrater