Få din hjemmeside synlig i Google

Først og fremmest er det vigtigt at forstå, at metoder til søgemaskineoptimering (læs mere her) er et net af indgreb og løsninger, som til sammen giver resultater. Der er ikke en enkelt del, der alene hjælper. Derfor er det vigtigt, at du vælger en partner, der kender og forstår de sammenhænge, der til sammen skaber resultater. Vi ved hvordan – og det kan vi bevise!

Vi har virkeligt gode resultater med vores kunders hjemmesider, og derfor ønsker vi ikke at give hele opskriften her – den er i øvrigt også individuel fra hjemmeside til hjemmeside. Det vigtige er jo også, at vi kan få din hjemmeside med i Google – i toppen?

Vil du i gang nu? Kontakt os her

Online reklame - det er i toppen, det sker!

Når vi arbejder med optimering, arbejder vi bl.a. med:

Optimering af selve din hjemmeside

Her handler det bl.a. om teksterne på din hjemmeside, den interne struktur i links og – ikke mindst – de metoder, der er brugt programmeringsmæssigt. Der er et chokerende antal hjemmesider, der er programmeret, så de er så fjendtlige overfor søgerobotterne, at de aldrig vil have en chance for at blive godt placeret. Og det hjælper ikke, at din hjemmesider er bygget med godt webdesign, hvis ingen kan finde den!

Indgående links

Vi arbejder med kvalitative indgående links fra andre hjemmesider, der skal sikre DIN hjemmesides synlighed.

Information, information og information

Godt indhold er en af de væsentlige nøgler – og ofte supplerer vi indholdet på din hjemmeside med underliggende sider, der indeholder mere og relevant information. Lige nu befinder du dig på en underside til vores hjemmeside med relevant information.

En advarsel skal du have med

Lad være med at falde for tilbud om at “købe søgeord”. Der er virksomheder, der forsøger at bilde kunderne ind, at de kan købe søgeord. Det kan man ikke – og så er den ikke længere!

Hvis du får tilbudt garanti for placeringer på side 1 på Google, skal du holde dig fra leverandøren – for INGEN kan give sådanne garantier.

Prøv dig frem på f.eks. Google, når du skal vælge en leverandør af søgemaskineoptimering. Hvis en udbyder ikke kan bringe sin egen hjemmeside frem til virkeligt gode placeringer på de søgeord, du vil bruge, når du skal finde leverandører af søgemaskineoptimering, kan de sikkert heller ikke gøre din hjemmeside synlig….