Foredrag og kurser – online markedsføring med Thomas Rosenstand

De senere år har jeg beskæftiget mig stadigt mere med foredrag og kurser om søgemaskineoptimering, E-handel og markedsføring både online og offline – baseret på mine mange år som SEO konsulent. Foredragene holdes for alle typer publikum fra “almindeligt interesserede” til webmastere og marketingfolk på højt niveau. Kurser og foredrag holdes på opgave for blandt andre Teknologisk Institut, SAM Data og erhvervs- og udviklingsråd i hele Danmark. Flere større CMS huse benytter mig også til både interne og eksterne foredrag.

Hvis du er interesseret i at høre mere, er du altid velkommen til at sende en forespørgsel på thomas@concept-i.dk

Her kommer løbende datoer og steder på de seminarer, foredrag og kurser, hvor jeg “optræder”. Ikke alle må offentliggøres endnu, men foreløbig har du:


Uddrag af evalueringen fra kursus på Teknoligisk Institut i april 2008: Jeg roser Thomas Rosenstands evne til at formidle det komplekse på en enkel og letforståelig måde – bl.a. med relevante eksempler. Jeg roser også længden på kurset, som gav mulighed for at komme i dybden med emnet. Forudsætter dog en spændende foredragsholder.

Stor ros til foredragsholderen. Se evalueringen i Wordformat her: Evaluering af kursus på Teknologisk Institut

 

Et lille uddrag af feedback fra deltagerne på Online marketing i maj 2008 på Teknologisk Institut: “Superrelevant”, “Indlægget var alt for kort”, “Skulle have haft dobbelt så meget tid – godt med konkrete værktøjer”, “Rigtig god præsentation og indsats”, “Meget inspirerende og jordnær”, “Det bedste indslag på konferencen”.

26. august 2009, Huset G i Esbjerg. Foredrag om søgemaskineoptimering. Er afviklet.

2. marts 2009, Teknologisk Institut, Tåstrup. Heldagskursus i søgemaskineoptimering. Er afviklet.

13. marts 2009, DTB, Herning. Foredrag sammen med Martin Thorborg og Benjamin Gundgaard – Sælg mere med din hjemmeside.

5. november 2008, Århus – er afviklet

6. november 2008, Tekonologisk Institut – Online Marketing (to dage: 5. og 6. november) – er afviklet. Et par bemærkninger fra deltagerne skal da lige med:

Yderst spændende indlæg – Konferencens mest brugbare indlæg – meget operationelt – Meget konkret og brugbart – Super godt og meget konkret – Meget brugerorienteret

11. november 2008, Huset Markedsføring, Aalborg. Heldagskursus i søgemaskineoptimering – er afviklet

13. januar 2009, Huset Markedsføring, Frederiksberg. Heldagskursus i søgemaskineoptimering – er afviklet

 

Det suverænt hurtigst voksende reklamemedie er søgemaskinerne – især Google, og det er ingen overdrivelse at sige, at “enten er du med – eller også er du ude”. Alle bruger dem – søgemaskinerne – men de færreste ved noget om, hvad der ligger til grund for, at en hjemmeside står på side 1 på f.eks. Google. Eller hvad der skal til for at få succes med annoncering på søgemaskinerne. Et foredrag om søgemaskineoptimering kaster lys over “magien” og de mange røverhistorier om, hvordan du opnår synlighed i Google og andre søgemaskiner.

Blandt referencer på foredrag om søgemaskineoptimering kan nævnes:

Teknologisk Institut | Indenrigsministeriet | IT-Forum | SAM Data

Uddrag af udtalelser fra deltagere på Teknologisk Institut: “Superrelevant”, “Indlægget var alt for kort”, “Skulle have haft dobbelt så meget tid – godt med konkrete værktøjer”, “Rigtig god præsentation og indsats”, “Meget inspirerende og jordnær”, “Det bedste indslag på konferencen”.

Hvad får du, hvis du krydser en nørd, en sælger, en marketingmand og en entertainer?

Det kan du opleve, hvis du booker Thomas Rosenstand til et foredrag om Google, søgemaskineoptimering og markedsføring på nettet. Med 20 års erfaring med salg, marketing, reklame, tekstforfatning og internet i bagagen leverer han et sprudlende og lærerigt foredrag om søgemaskineoptimering, der er tilpasset dine ønsker til indholdet.

At erfaringsgrundlaget stammer fra alle facetter af markedsføring og salg, kan du mærke, når de mere spidsfindige spørgsmål kommer på bordet.

Virksomheder, foreninger, institutioner m.fl.

Thomas Rosenstand stiller op for små og store forsamlinger. Du skal blot sørge for en projektor og internetadgang (og kaffe). Til gengæld får du et indblik i søgemaskinerne, søgemaskineoptimering (læs mere her), markedsføring på nettet og konvergens mellem medier på præcist det niveau, du ønsker.

Det kan være emner som f.eks.:
Markedsføring i søgemaskiner
Søgemaskinestrategier
Søgemaskineoptimering

Trafikanalyser – hvad gør dine gæster?
Brugeradfærd
Konvergens mellem medier
– og meget mere

Prisen for et foredrag om søgemaskineoptimering og Google afhænger af varighed og indhold. Kontakt os – det koster ikke noget at få et godt tilbud!

Thomas Rosenstand er også en meget populær keynote speaker om andre emner som for eksempel forretningsudvikling, personlig udvikling m.m. Se denne video som eksempel:

Mere om søgemaskiner og optimering

Vi har skrevet en hel del gennem de senere år om søgemaskineoptimering og online forretningsudvikling i det hele taget. Har du lyst, kan du læse med: