Hvordan skal du skrive dine mails, så de sælger? Hvad skal der stå i emnefeltet? Og hvorfor er så mange så bange for at spørge efter ordren? Det er disse spørgsmål og mange flere, der diskuteres i dette godt en time lange talkshow med Jan Winum fra Mailac. Hvis du vil have lidt filosofi og konkret viden om slag via e-mail, er det værd at lytte med her!

Jan Winum brugeral sin tid på at udvikle dialogmarkedsføring og e-mail marketing for kunder i Danmark og udlandet, og han har også leveret kampagner til mig og mine kunder. Blandt andet stod han bag den kampagne, jeg bruger til opfølgning til dem, der downloader en gratis udgave af SEO-LEX. Og på den kampagne alene har jeg tjent (på bundlinjen) omkring 400.000 kr. på i løbet af de otte måneder, der er gået, siden den blev sat i søen. Det er ikke helt dårligt, vel?

Jan har masser af ideer og konkret viden, og han er ikke bange for at dele ud af den. Faktisk kommer han med masser af ideer til, hvordan du kan skabe gode forhold til dine potentielle kunder netop ved at dele lidt ud. Inden jeg slipper dig løs på podcastet, vil jeg lige fortælle, at anledningen til samtalen med Jan faktisk er, at han netop har lanceret et ret forrygende tilbud, hvor han tilbyder at opbygge lignende kampagner inkl. en mailstrategi for bare 12.000 kr. i stedet for de normale 20.000 kr. Og jeg kan altså godt skrive under på, at skidtet virker!

Her har du et link til Jan Winums kampagne: Mailkampagne på tilbud.

Afspil

Besøg Mailiac her.