Dansk bog om søgemaskineoptimering

Den har manglet – den danske bog om søgemaskineoptimering. Men nu er den her! 10 års hårdt oparbejdede erfaringer med søgemaskineoptimering er samlet i én bog og en række lydfiler. Bogen hedder SEO-LEX 10.0, og det er mig, der har skrevet den. Mange nattetimer og weekender er gået med at samle og beskrive alt det, jeg har lært – og sætte det ned på skrift i et sprog, så alle fra absolut nybegyndere til hardcore webmastere kan være med og få udbytte af den. Og du kan købe den nu! Forordet er skrevet af Martin Thorborg, der blandt andet siger: “Bogen er begavet lavet, fyldt med værdifuld viden og samtidig skrevet i et sprog som selv jeg kan forstå!”.

HUSK: SEO-LEX er nu ude i version 16, og den koster 1.095 kroner. Fås som både PDF og ePub bog.

SEO-LEX 10.0

Jeg har døbt bogen – som er en E-bog med tilhørende lydfiler – SEO-LEX 10.0. Versionsnummeret er både for sjov og alvor. For sjov: Hvem vil nøjes med version 1.0? For alvor: Der er pakket 10 års dagligt arbejde med søgemaskineoptimering ned i bogen og dens lydfiler. Og så er der plads til 10 hjemmesider på side 1 i Google.

seolex - dansk bog om SEO

SEO-LEX som Light version – eller i fuld udgave

E-bogen kan downloades i en Light udgave – og den ER Light. Den barberede version indeholder 88 sider og ingen lydfiler. Men den giver dig alligevel en del tips og tricks, du kan bruge til din hjemmeside eller webshop. Og den giver dig vished for, at investeringen i den fulde version er hver en krone værd. Du kan hente den gratis Light udgave her.

Se her, hvad en webudvikler sagde om SEO-LEX 10.0:

“Jeg tog SEO-LEX med i seng, efter at have printet den ud, for jeg ville lige skimme den igennem. 75 sider senere opdagede jeg, at den halve nat var gået. Fascinerende, inspirerende og meget lærerigt! Det blive den danske “Bibel” om søgemaskineoptimering”. Kristian Deiborg Sørensen, webudvikler, Cygnet.

Nok skriveri om det – mine fingre er stadig ømme af at nedfælde alt det, der giver din hjemmeside det forspring, du har brug for.

Skynd dig hellere at få købt SEO-LEX 10.0, før din konkurrent gør det. Og du kan bare klikke her: Køb SEO-LEX

Du kan også se en lille hjemmevideo om SEO-LEX her:

Rigtig god fornøjelse!

Rosenstand out!

Få et opkald fra Thomas Rosenstand - Så er du på vej til den ultimative SEO løsning!

Invalid Email
Invalid Number

27 kommentarer til “Dansk bog om søgemaskineoptimering”

  1. Kasper Bergholt

    Tillykke med udgivelsen!

    Jeg glæder mig til at læse teaseren. Men er det mig, der trænger til bifokale glas el. læsebriller, el. er der ikke noget link til den?

    Go’ fredag!

    Kasper

  2. Tak, Kasper. Og “teaseren” er så på 88 sider…

    Linket står på forsiden af seo-lex.dk og hedder “Download gratis Light version”. Og nu er det også indsat i artiklen.

    Jeg vil ikke afvise andre sprog på et tidspunkt. Nogen speciel grund til du spørger?

  3. Tak for Light-versionen.
    Jeg har, sådan lige hurtigt, skimmet den.
    Det virker let forståelig. Jeg må få den læst på søndag.

    Men hvad skal du nu leve af, når alle disse nye ‘eksperter’ udspringer 😉

  4. Hej John
    Godt at høre! Jeg er nu ikke så bekymret for mit levebrød. Dels ejer jeg andre virksomheder end Concept Interest, og dels ved jeg, at flertallet af webprogrammører ikke vil læse min bog. De læser heller ikke Googles retningslinjer. Og derfor sikrer de min ordrebog i mange år frem 😉

  5. Kasper Bergholt

    Kære forfatter!

    Jeg fandt linket kort efter jeg havde skrevet. Men det skader nok ikke at have det med i blogposten også.

    Ang. international udgave så tænkte jeg bare, at fx det engelsksprogede marked kunne være en oplagt mulighed — det er jo gevaldigt meget større end det danske. Naturligvis er der allerede en del litteratur på markedet, men ikke noget der helt er i tråd med dit pragmatiske common sense-approach, så vidt jeg ved — og så er det jo empirisk funderet på feltarbejde.

    Perspektiverende har Demib jo fx valgt at internationalisere seo-supporten under navnet joblr…

    Og så til mit sædvanlige (fromme) ønske om en go’ weekend til alle!§

    Kasper

  6. Jo – det internationale marked er interessant, men jeg må jo nok erkende, at mit brand ikke er helt det samme udenfor landets grænser 🙂

    Ingen kender dagen, før den sidste mohikaner er skudt eller så’n noget. Og god weekend her fra også!

  7. Hej thomas,

    jeg har lige downloadet din light version og glæder mig til at få den læst.

    Nej, jeg tror heller ikke læsning gør det alene, det er en del af det, men meget er vist erfaring og trial and error.

    /kenneth

  8. Kan jeg godt se, er allerede halvvejs igennem den, det er spændende nogen af historierne har jeg jo læst på din blog allerede og andre er nye, men du teaser godt, for hver gang man lige tænker, det her lyder godt og spændende, mangler der lige et par afsnit….

    Tror lige jeg skal have fundet de par kroner til en lille bog mere.

    /kenneth

  9. Pingback: SEO E-bog frigivet - Check den ud gratis! | Eksperimenter med websnedker Claus Heinrich

  10. Jan Skinnerup

    Jeg har også fluks downloaded Light versionen. Glæder mig til at komme i gang med den. Og ikke mindst glæder jeg mig til at blive #1 på Google. Og det på ALLE søgninger 😉

  11. Tak for bogen, pissegod læsning.

    må tage hatten af for din måde at skrive på, og jeg syntes du har lavet det virkelig smart, med de manglende afsnit, hvor man virkelig får lyst til og tro på at den fulde version er så mange gange bedre.

    Men allerede i light versionen er der meget at gå igang med, ihvertfald for mig.

    /kenneth

  12. Anders Lund

    Ganske interessant Hr. Rosenstand 🙂 Den udgivelse må jeg jo også lige kigge nærmere på – jeg vil jo også være nr. 1 på G….

  13. Hej Thomas

    Det var sandelig da en god ide, at skrive sådan en e-bog. Jeg kan ikke kommentere den for jeg har endnu ikke set den gratis udgave, men venter på at den kommer. Jeg er dog ikke i tvivl om, at den er særdeles velskrevet.

    Det kommer bag på mig, at sådan en bog kan “trække” den pris. Det er ikke en bog som en pensionist har råd til. Jeg er også lige færdig med en bog om mit fagområde. Den er på 188 sider og jeg skal være glad, hvis den kan koste 10% af din pris. Nu må du ikke tro jeg skriver dette af misundelse, for jeg under dig det gerne. Men det undrer mig bare så meget. Men jeg kan selvfølgelig sagtens forstå, at en e-købmand kan tjene den pris ind mange gange.

    Det undrer mig også hvorfor e-købmænd “gemmer” prisen, så man skal klikke videre for at se den.

  14. Hej Jan

    Du behøve rikke vente på, den kommer – og jeg kan da også se, du har fået SEO-LEX Light.

    Jeg forstår ikke din undren over, at bogen kan bære den pris? Folk betaler gerne 5.000 kr. ekskl. moms for et dagskursus med mig – og der er mere i bogen, end jeg kan nå at fyre af på én dag.

    Min baggrundsviden for at skrive bogen indebærer bl.a. adskillige og ikke billige rejser rundt omkring på begge sider af Atlanten, ufatteligt mange timers research og tests. En pris på det samme som én time koster – det er faktisk rørende billigt. Og noget tyder på, det er i den billige ende, hvis jeg skal vurdere det ud fra det antal, der er solgt på det første døgn. Men købernes vurdering går jo på, om de får værdi for 1.375 kr. eller mere – og det gør ALLE, der har en hjemmeside med et kommercielt sigte.

    Det er OK, at der er nogle, der vurderer, de ikke har råd til bogen. Der er jo også kun plads til 10 på side i Google 😉

    Er det mig, der gemmer prisen på http://www.seo-lex.dk ? Lad mig endelig høre, hvis det ikke er åbenlyst, hvad den koster overalt på siden, der sælger den. Det skal gerne være brugervenligt.

    God søndag!

  15. Lige en kort kommentar fra mig vedr. prisen på SEO-LEX. Jeg synes den er billig … jeg har selvfølgelig købt denne selv, og mener virkelig det er et godt stykke arbejde. Jeg vil da også til vores kunder anbefale, at de køber denne. Jeg tror, at alle har gavn af et løft, især os der laver Webløsninger. Klogere kunder stiller større krav og det giver bedre leverandører. God søndag!

  16. Hej Jens Peder

    Tak for roserne. Og ja – den ER billig, hvis man kan tjene mere end de 1.375 kr., den koster ved at følge den. Og det ved jeg, at alle med en kommerciel hjemmeside/webshop kan. En pris handler ALDRIG om cifre – den handler om udbytte.

    Og god søndag fra det regnfulde Jylland også!

  17. Johnny Speiermann

    Hej Thomas

    Har lige downloadet light-versionen. Jeg er vild med din skrivemåde på bloggen, så det skal nok blive helt hyggeligt.

    Når man har klikket på “Download”, så bliver felterne til navn og webadresse samt Download-knappen stående på skærmen. Der bliver godt nok vist en besked om, at bogen er på vej, men beskeden er skrevet med rødt. Så umiddelbart råbte det “FEJL” inde i hovedet på mig, når felterne blev stående, og der kom en rød “fejlmeddelelse”.

    Prisen er der umiddelbart ikke noget i vejen med – selvom jeg endnu ikke har læst i bogen 🙂 Men hvis man vil drive en professionel forretning, så er det jo ikke den store udgift.

    Der er dog billigere bøger, som også er rigtigt gode, men så er de på engelsk. Der er vist ikke rigtigt andre på det danske marked, der kan skrive om SEO på så ikke-teknisk et plan, som du gør det.

    Held og lykke med salget.

    – Johnny

  18. Johnny Speiermann

    Super light-udgave af bogen, Thomas. 5 ud af 5 stjerner herfra.

    Efter min mening burde du måske have kommet lidt nærmere ind på eksempelvis cloaking, så læserne ved, hvad det helt præcist er, de skal holde sig fra. Kan selvfølgelig være, at der står mere om det i den fulde version, som jeg ikke har investeret i (endnu). Men det er blot en lille-bitte detajle. Og der skal jo også være noget til version 2 😉

  19. Tak for roserne! Cloaking… Jeg vil mene, at de eneste, der skal overveje den løsning, er dem, der ved præcist, hvad det handler om. Alle andre skal lade være.

    En køber af SEO skal selvfølgelig spørge sin leverandør, om cloaking benyttes – og gerne få på skrift, at det ikke er tilfældet. Sker det så alligevel, er der jo tale om bedrageri, og den slags kan håndteres retligt.

    Jeg noterer det til version 10.10, eller hvad den nu skal hedde.

  20. I virkeligheden er det jo en Win-win-situation.

    Nogle mennesker, som ikke har råd til at hyre en SEO-konsulent, har råd til bogen (også selvom den koster noget mere end en “normal” bog”).

    Og du tjener nogle penge på de mennesker, som ellers ikke ville give penge i kassen.

    Så alle bør vel være glade…

  21. Jeg tror også, de fleste er glade. Indtil nu har jeg kun fået positiv respons på SEO-LEX 10.0, og jeg ved, at der er indtil flere anmeldelser på trapperne. Så må jeg jo krydse fingre for, at de også er positive.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *