I maj spurgte jeg dig, hvad du gerne ville høre eller læse om her på bloggen. Og der kom masser af svar i både kommentarfeltet og på min mail – tak for dem. Der var en tydelig tendens i ønskerne: AdWords! Og egentlig giver det god mening, for der er faktisk ikke egnet dansk materiale tilgængeligt om de kære annoncer med de store muligheder. Google har en blog og en række hjælpefiler, men lad os bare være ærlige og sige ligeud, at lixtallet er så højt, at de næsten kunne vinde en pris for at skrive, så kun få kan forstå det meste. Jeg ved til gengæld, at jeg er god til at forklare komplicerede ting – så jeg har simpelthen skrevet AdWords-LEX. Og det er en e-bog med videoer om… Tada: AdWords!

AdWords-LEX – mere end bare en e-bog

Selve bogen er på 80 sider – altså ca. halv størrelse af SEO-LEX. Til gengæld er der over 2½ timers HD video med lektioner og tips og tricks, så den samlede mængde praktiske forslag, anvisninger og små fif er ganske betragtelig. Netop skærmvideoer er forrygende gode til at vise metoder og rækkefølger i det til tider temmelig uoverskuelige administrationssystem, der hører AdWords til.

Begynder, viderekommen eller semi-haj?

Er du begynder – altså HELT begynder – i AdWords, er der tænkt på dig også. Faktisk er der et kapitel helliget at sætte en konto op fra bunden. Og derfra bliver du næmsomt men bestemt taget ved hånden gennem hele processen frem mod dominans over dine konkurrenter.

Er du viderekommen i AdWords, kan du blot springe kapitlet med at starte en Google konto over. Men mere skal du ikke springe over, for allerede i den grundlæggende kampagneopsætning kommer der tips, som jeg kan konstatere, at kun ganske få kender til.

Er du semi-haj, er der nu alligevel stadig et par overraskelser gemt til dig i AdWords-LEX, og med den viden, du som erfaren AdWords ekvilibrist har, vil du kunne finde masser af ting og sager mellem linjerne. OK – der er ikke nogen skjult da Vinci kode puttet ind, men jeg er sikker på, at den erfarne vil finde, hvad jeg mener 😉

Hvad koster sådan en e-bog / videokursus?

AdWords-LEX bryder med prissætningen af danske “specialist e-bøger”, og det gør den, fordi jeg vurderer, at AdWords er så “forsømt” et område, at det nærmest er et fristed for alskens pirater. Derfor vil markedet være meget stort for sådan en bog, og det tillader mig at prissætte den, hvad jeg ikke vil tøve med at kalde for særdeles lavt.

Hele e-bogen inkl. over 150 minutters HD video koster 795 kr. ekskl. moms. Og jeg (og mine korrekturlæsere) vurderer, at den modsvarer ca. et to-dages kursus, så det er da ret billigt, ikke? Og for at det ikke skal være løgn, får du også en rabatkupon til Vadskærs og Kildebogaards Analyticsbogen til en værdi af 100 kr. Den bog passer som en pølse i et pølsebrød til AdWords-LEX!

Skulle der være en enkelt tilbage derude, der ikke har fået købt SEO-LEX, kan jeg afsløre, at der er er en god pakkerabat på at snuppe begge bøger samtidig: 400 kr. i bunkerabat!

Er du så heldig, at du er på min mailliste, ligger der allerede nu en mail til dig med diverse informationer. Er du ikke på min mailliste, får du her et direkte link til AdWords-LEX:

AdWordsbogen AdWords-LEX

Nå ja – jeg har da også lavet en lille video:

Nu har du slet ikke tid til at læse mere her – du skal da i gang med AdWords-LEX, ikke?

Rosenstand out!