Skriv eller dø

Skriv eller dø Content Marketing – åh jo såmænd. Alle taler om det og ganske få bedriver det. Men hvorfor taler alle om det? Og kan du som online markedsfører undlade at beskæftige dig med at skrive artikler? Er det ikke nok “bare” at have en fin hjemmeside eller...

Få +1 på indlæg

Få +1 på indlæg Mit navn er Tim Petersson, og jeg har fået lov at dele en erfaring med dig på Thomas blog. Min baggrund for at arbejde Google+ er først og fremmest min kones webshop DressMe.dk, men dernæst også et par spændende affiliate sites. Der er ikke nogen tvivl om, at Google...

Hvad er god kundeservice?

Hvad er god kundeservice? Jeg har en kæphest (faktisk nogle stykker), og det er kundeservice. Håndtering af kunder, deres henvendelser og deres spørgsmål er en nøglefaktor i konkurrencen om, hvem der skal rende med ordrerne. Og niveauet i Danmark er generelt skræmmende lavt! Mails besvares...

Content Marketing på dansk – Guide og gode tips

Content Marketing på dansk – Guide og gode tips Alle taler om Content Marketing – eller indholdsmarkedsføring – og det er da også det nye sort. Eller rettere: Det genopdagede sort, for der er ikke noget nyt i det som sådan. Uanset om vi taler om inbound marketing, pull marketing eller content marketing:...

Når passion / hobby bliver et arbejde

Når passion / hobby bliver et arbejde Du er nærmest aldrig i tvivl, når du støder på et firma eller et “sted”, der drives med passion – det hele oser bare af det. Det kan være en pølsevogn, en webshop eller en koncern for den sags skyld. Og du er lige så lidt i tvivl, når passionen...

Målrette indhold og annoncer

Målrette indhold og annoncer I dette indlæg vil jeg fortælle om mine erfaringer med at målrette artikler, annoncer og indhold alt efter hvilken besøgskilde, den besøgende kom fra. Førhen, hvor Google Analytics var sprængfyldt med sprøde søgeordsdata, var det dette et super spændende...